Inu, stávají se však věci nečekané, a tak se klidně může stát, že začne trucovat i nový vůz. Otázka zní, nakolik je majitel zručný a věci rozumí, aby závadu našel https://www.sport.cz/ostatni/ostatni/clanek/945570-jen-ja-kladivo-hrebiky-a-motorova-pila-synek-nasel-dokonaly-relax.html posléze také odstranil. Tohle totiž nedokáže jen tak někdo a už vůbec ne ten, kdo nerozezná šroubovák od lokomotivy. Zde jsou znalosti prostě třeba a bez nich to nepůjde. Jednou takovou potvůrkou v autech na naftu je například EGR ventil, který má údajně snižovat škodlivost emisí, které vycházejí z výfuku auta. Zde je to vůbec přínosné, to musíme přenechat odborníkům. Ale podle nich prý ano, jinak by to do aut nemontovali. Otázka zní, zde nejde opět o další zastírací manévr, jak nacpat do opraven více peněz.
Tyto chyby v provozu automobilů sice nejsou nijak fatální a jejich oprava netrvá týden, ale přesto to dokáže rozčílit, hlavně pak tehdy, kdy se to neustále opakuje. To už je pak opravdu hodně k vzteku. Je spousta lidí, kteří si váží svého volného času a peněz. Proto dávno nechali celý tento systém deaktivovat a v současnosti s tím mají pokoj a klid. Ti, kteří to zkusili sami zaplakali hořce nad výdělkem a sklíčeně pak volali opravnu. Inu, jejich chyba. Na takovou práce je zde přece jednoznačně služba na deaktivaci EGR ventilu. Tu provádějí odborníci na slovo vzatí, a ne nějací amatéři.
Proto jsou povolávání poměrně často a většinou se snaží vyhovět přání zákazníka, aby to bylo hotové co nejdříve. Jenže když vám zavolá třicet lidí za den a vy máte na to všechno jen deset hodin času, tak se prostě ihned přijet nedá. Proto je třeba mít někdy v některých obdobích trpělivost a vydržet, než se technici dostaví. Pak už to jde všechno ráz na ráz. Kluci se s tím nijak nemažou a protože to dělají jako na běžícím pásu, jde jim to rychle od ruky. A od toho okamžiku, kdy svou práci dokončí, budete se moci opět na svůj vůz spolehnout.